وقت سفارت اسپانیا

ویزای شینگن اسپانیا، یکی از ویزاهای محبوب آسیایی هاست. در واقع بحث مهاجرت به اسپانیا و اخذ ویزای شینگن اسپانیا به یکی از مباحث پرطرفدار دنیای مهاجرت تبدیل شده است . که در این مقاله به معرفی جامع این نوع ویزا و وقت سفارت آن میپردازیم .

ویزای شینگن اسپانیا می تواند نقش جواز ورود به خاک حدوداً چهل کشور دنیا را ایفا کند. در حقیقت با اخذ ویزای شینگن اسپانیا می توانید به تمام

کشورهای منطقه شینگن یعنی به کشورهای ایتالیا، آلمان، یونان، فرانسه، اتریش، بلژیک، هلند، نروژ، لوکزامبورگ، لهستان، پرتغال، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، فنلاند، سوئد، اسلوونی، ایسلند، لتونی، مالت و لیتوانی هم سفر کنید. علاوه بر این اجازه ورود به کشورهای سان مارینو، موناکو، واتیکان، آندورا و چند کشور آمریکای مرکزی را نیز خواهید یافت

وقت سفارت اسپانیا

شرکت گردشگری گلچین برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه سفارت اسپانیا راندارند، امکان اخذ وقت سفارت ،رزرو هتل و رزرو پرواز و بیمه مسافرتی را فراهم اورده است .

زمان حدودی وقت مصاحبه : ۱ تا ۳ هفته بعد از درخواست

دانلود فرم سفارت اسپانیا

جاهای دیدنی والنسیا؛ پیر افسانه‌ای اسپانیا
والنسیا این شهر ساحلی معروف به تبسم اسپانیا که سومین شهربزرگ اسپانیا میباشد شهری دلگشا و با صفا با مردم خوشگذران و غریب نواز خود، استحقاق آن را دارد که تبسم اسپانیا خوانده شود. والنسیا خصوصیاتی دارد که سایر شهرهای اسپانیا ندارد زیرا که این شهر بندری، در عین حال که فضای آرامی دارد و از جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری بهره می‌برد ، دارای فضایی پرجنب‌و‌جوش و پر‌انرژی است و حال و گذشته را به هم پیوند میزند .
جستجوی گلچین گشت
انواع ویزا شنگن
ویزای[(newstyle)|شنگن|bold|18| red|] را می توانید از تمام کشورهای عضو شنگن اخذ نمایید، اخذ این ویزا بطور کلی این امکان را برای دارنده آن ایجاد می کند تا بتواند در مناطق عضو شینگن آزادانه رفت و آمد داشته باشد .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای