دینر این د اسکای (Dinner in the sky)

در اینجا میخواهیم لذت یک روز پرهیجان و لذت بخش را با رستوران

دینر این د اسکای واقع در کشور ایالات متحده ی عربی، شهر دبی و محله ی مارینا با شما در میان بگذاریم که دسترسی بسیار خوبی برای کسانی که میخواهند یک روز هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه کنند، دارد.

رستوران دینر این د اسکای در سه وعده غذایی ناهار، عصرانه و شام خدمات ارائه می هد و در هر وعده این رستوران فقط 22 نفر از مشتریان خود را همراهی میکند که برای تجربه این لذت فراموش نشدنی باید از قبل صندلی خود را رزرو کنند. تاییدیه رزرو آن به ایمیل مشتری ارسال می شود و در صورت کنسلی از طرف مشتری هزینه ای عودت داده نمیشود اما اگر کنسلی از طرف رستوران به هر دلیلی باشد کلیه هزینه ها عودت داده می شود. مشتریان برای ورود به این رستوران

هوایی باید بروی صندلی های چرمی مخصوص و ایمن که روی یک صفحه تعبیه شده اند بنشینید و سپس یک جرثقیل آنها را تا ارتفاع 50 متری به بالا میبرد که البته این ارتفاع بستگی به میزان شدت باد و اب و هوای آن ساعت از روز را دارد.

از ماه نوامبر(آبان ماه) تا می(اردیبشت ماه) این رستوران به روی عموم باز است. مدت زمان تقریبی استفاده از این رستوران 100 دقیقه می باشد که 30دقیقه آن صرف سوار و پیاده شدن مشتریان می شود. در وعده ی شام این رستوران

نمایش شعبده بازی نیز انجام میگیرد که بصورت رایگان برگزار می شود. از آنجایی که هنگام صرف غذا در ارتفاع هستید بهتر است لباس مناسب و گرمی را همراه داشته باشید با این حال شما مجاز به داشتن هرنوع پوششی هستید.

برای ورود به این رستوران خاص شما باید یک سری قوانین و مقررات را رعایت فرمایید که شامل یک: شما باید 1 ساعت زودتر در سالن انتظار مجللی که برای این رستوران د نظر گرفته اند حضور داشته باشید که نکاتی را به شما یادآور میشوند. دوم: مشتریانی که قصد رزرو صندلی های این رستوران را دارند باید قد بالای 135 سانت داشته باشند این بدان معناست کودکان امکان استفاده از این رستوران را ندارند. سوم: این رستوران امکاناتی در خود قرار داده تا افراد کم توان جسمی هم امکان تجربه این لذت بینظیر را داشته باشند. چهارم: امکان استفاده از رستوران برای خانم های باردار وجود ندارد.

برای رسیدن به این رستوران

شما براحتی میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی شامل مترو، تراموا، تاکسی و قایق استفاده کنید.

آدرس Skydive, Al Seyahi St. – Dubai – United Arab Emirates :

bakhshi
1399/2/16
bakhshi
1399/2/16

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای