ویزا و وقت سفارت انگلیس

در اقدام برای اخذ ویزای انگلستان اولین مرحله انتخاب نوع ویزا میباشد. از آنجا که ویزای انگلستان بر اساس هدف سفر و مدت زمان اقامت انواع متفاوتی دارد، همکاران و مقالات ما، شما را در انتخاب درست نوع ویزا یاری خواهند نمود.

پس از انتخاب نوع ویزا و تکمیل فرم مربوطه ، وقت سفارت جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک برای مسافر تعیین می گردد .

که متقاضی ویزا باید در روز تعیین شده همراه با مدارک ترجمه شده و فرم، برگه وقت سفارت و برگه واریز سفارت انگلیس به مرکز ویزا مراجعه نماید.

حضور متقاضیان در سفارت انگلیس برای انگشت نگاری و ارائه مدارک برای تمامی انواع ویزای انگلیس الزامی می باشد.

مدت زمان انگشت نگاری حدود ۲۰ دقیقه خواهد بود .

- در صورتی که متقاضیان از تهران اقدام نمایند، نتیجه ویزا پس از ۱۵ روز کاری توسط پست به آدرس پستی آنان ارسال خواهد شد.

- در صورتی که از طریق کشور ترکیه و شهر آنکارا و یا استانبول اقدام شود، متقاضی ملزم به دریافت برگه عبور میباشد و حتما باید۲ روز کاری در آنکارا یا استانبول حضور داشته باشند تا برگه عبور برایشان صادر شود و پس از آن برای پیکاپ پاسپورت اقدام کند.

- و اگر برای ویزای انگلیس از کشور امارات اقدام نمایند (توجه داشته باشید امکان صدور برگه عبور در کشور امارات وجود ندارد ) باید تا زمان صدور نتیجه ویزا یعنی ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) در امارات اقامت یا به خرید خدماتی همچون

Priority, Super Priority, Passport Pass Back اقدام نمایند.

Priority

در این سرویس نتیجه ویزای شما در عرض ۵ روز کاری (بین ۵ تا ۸ روز) صادر خواهد شد. هزینه این سرویس باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود.

Super Priority

در این سرویس نتیجه ویزای شما ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد. هزینه این سرویس نیز باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود.

Passport Pass Back

در این سرویس ، گذرنامه در همان روز انگشت نگاری به مسافر باز می گردد و امکان بازگشت به ایران برای مسافر فراهم میگردد.

نتیجه ویزا پس از ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) صادر خواهد شد و سفارت به متقاضی اطلاع خواهد داد تا به امارات بازگردد و گذر نامه خود را به سفارت تحویل دهد. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی ۳ روز به متقاضی ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای مرحله دوم به جای سفر دوباره به امارات می توانید از سرویس پیکاپ استفاده نمایید .

مدارک اخذ ویزا
سفر به خارج از کشور و آشنایی با فرهنگ و تمدن کشور های دیگر، همواره یکی از بهترین گزینه ها در ایام تعطیلات است، اما سفر به خارج از کشور به همین راحتی ها نیست همواره برای سفر به دیگر کشورها نیاز به اجازه آن کشور برای ورود می باشد که این اجازه از طریق اخذ ویزای آن کشور کسب می گردد . در این میان گردشگری گلچین برترین مجری خدمات اخذ ویزای سراسر دنیا همچون اروپا ، روسیه ، هند ، چین ، سریلانکا و ... میباشد که برای اخذ ویزا نیاز به ارائه مدارکی نیز میباشد . در ادامه به معرفی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا هر کشور میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
همه چیز درباره ویزا
همه چیز درباره ویزا : سفر به سراسر دنیا همواره نیازمند مدارکی میباشد همانند : پاسپورت ، بیمه ،اجازه ورود به آن کشور و ... که هر مسافر با استفاده از آن مدارک و اجازه نامه (ویزا - روادید ) میتواند به کشور مورد نظر سفر نماید ما در این مقاله سعی در معرفی تمامی این مدارک داریم .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای