وقت سفارت پرتغال

اگر کشور زیبای پرتغال را جهت سفر خود انتخاب کرده‌اید، برای تهیه ویزا ضروری است که از سفارت این کشور وقت سفارت پرتقال را به‌منظور مصاحبه و تحویل مدارک بگیرید، تعیین وقت سفارت پرتغال نیز به مانند سفارت سایر کشورها قوانین خاص خود را دارد .

وقت سفارت پرتغال

شرکت گردشگری گلچین برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه سفارت پرتغال راندارند، امکان اخذ وقت سفارت ،رزرو هتل و رزرو پرواز و بیمه مسافرتی را فراهم اورده است .

دانلود فرم سفارت پرتغال

همه چیز درباره ویزا
همه چیز درباره ویزا : سفر به سراسر دنیا همواره نیازمند مدارکی میباشد همانند : پاسپورت ، بیمه ،اجازه ورود به آن کشور و ... که هر مسافر با استفاده از آن مدارک و اجازه نامه (ویزا - روادید ) میتواند به کشور مورد نظر سفر نماید ما در این مقاله سعی در معرفی تمامی این مدارک داریم .
جستجوی گلچین گشت
پیکاپ ویزا
پیکاپ ویزا و پاسپورت چیست ؟ سوالی است که شاید برای خیلی از مسافران برای سفر به خارج از کشور ایجاد شده باشد .اما شاید خیلی از ما تعریفی از این اصطلاح نشنیده باشیم ، در اینجا ما تعریف اصطلاح پیکاپ ویزا و پیکاپ پاسپورت را به شما ارائه می دهیم :
جستجوی گلچین گشت
بیمه مسافرتی چیست ؟
هدف و انگیزه از انجام یک سفر خارجی، هرچه که باشد، نمی توان آن را به طور قطع از حوادث مصون داشت . یکی از ابزارهای مناسبی که می توان در راستای جبران هزینه های گزاف پیش بینی نشده در حین سفر از آن بهره برد، بیمه مسافرتی است. در ادامه مقاله گلچین ، به معرفیبیمه نامه مسافرتی ، انواع بیمه نامه های مسافرتی ، مزایای بیمه مسافرتی و... میپردازیم . [(img)|1026556637341001B]
جستجوی گلچین گشت
انواع ویزا شنگن
ویزای[(newstyle)|شنگن|bold|18| red|] را می توانید از تمام کشورهای عضو شنگن اخذ نمایید، اخذ این ویزا بطور کلی این امکان را برای دارنده آن ایجاد می کند تا بتواند در مناطق عضو شینگن آزادانه رفت و آمد داشته باشد .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای