وقت سفارت نروژ

نروژ یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان و پر از نقاط طبیعی حیرت انگیز به همراه دیدنی های باستانی و تاریخی می‌باشد، اگر قصد دارید تا به کشور نروژ سفر کنید، حتماً باید ویزای این کشور را برای یک سفر قانونی تهیه بفرمایید. بنابراین برای اخذ ویزای شنگن این کشور نیاز دارید که وقت سفارت نروژ را از کنسولگری نروژ در کشورتان دریافت کنید.

وقت سفارت نروژ

شرکت گردشگری گلچین برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه سفارت نروژ را ندارند، امکان اخذ وقت سفارت ،رزرو هتل و رزرو پرواز و بیمه مسافرتی را فراهم اورده است .

دانلود فرم سفارت نروژ

همه چیز درباره ویزا
همه چیز درباره ویزا : سفر به سراسر دنیا همواره نیازمند مدارکی میباشد همانند : پاسپورت ، بیمه ،اجازه ورود به آن کشور و ... که هر مسافر با استفاده از آن مدارک و اجازه نامه (ویزا - روادید ) میتواند به کشور مورد نظر سفر نماید ما در این مقاله سعی در معرفی تمامی این مدارک داریم .
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی بدون ویزا
بر خلاف تصور عمومی برای سفر به سراسر دنیا همیشه به ویزای شینگن نیاز نخواهید داشت و کشورهایی هستند که ویزای خودشان را دارند و سختگیری کمتری نسبت به خاذ ویزای شینگن دارند. ولی در حوژه اروپا بسیاری از کشورهای اروپایی هستند که با پاسپورت ایرانی میتوان بدون ویزا به آنها سفر کرد که در ادامه به معرفی این کشور ها میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی با ویزای آسان ویا در بدو ورود
همیشه سفر به کشور های اروپایی را با اخذ ویزای شینگن و سختی های اخذ این ویزا میشناسیم ولی ما در این مقاله به معرفی کشورهای اروپایی که دارای ویزای ساده و یا ویزا در بدو ورود ( فرودگاهی ) هستند ، میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای