وقت سفارت بلژیک

بلژیک یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی در غرب اروپا و عضو اتحادیه شنگن میباشد.بلژیک کشوری مناسب برای سرمایه گذاری و اقامت به شمار می رود. سطح زندگی در این کشور بسیار بالاست و همچنین از جامعه ای سلامت و ایمن بهره می برد به همین منظور این کشور از محبوب ترین مقصدهای گردشگری برای متقاضیان میباشد .

وقت سفارت بلژیک

شرکت گردشگری گلچین برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه سفارت بلژیک راندارند، امکان اخذ وقت سفارت ،رزرو هتل و رزرو پرواز و بیمه مسافرتی را فراهم اورده است .

دانلود فرم سفارت بلژیک

اشتباهات رایج در خرید بیمه مسافرتی
امروزه لزوم تهیه بیمه مسافرتی و مزایای آن در تمامی سفر های خارجی برکسی پوشیده نیست ، بلکه امری ضروری میباشد . بصورتی که خرید بیمه نامه اگر در زمان مناسب و با اطلاع از اشتباهات رایج در خرید بیمه نامه های مسافرتی انجام شود، مسافر را به معنای واقعی از هر ضرر و زیانی مصون می دارد که در ادامه به معرفی و توضیح تعدادی از این اشتباهات رایج میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی بدون ویزا
بر خلاف تصور عمومی برای سفر به سراسر دنیا همیشه به ویزای شینگن نیاز نخواهید داشت و کشورهایی هستند که ویزای خودشان را دارند و سختگیری کمتری نسبت به خاذ ویزای شینگن دارند. ولی در حوژه اروپا بسیاری از کشورهای اروپایی هستند که با پاسپورت ایرانی میتوان بدون ویزا به آنها سفر کرد که در ادامه به معرفی این کشور ها میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی با ویزای آسان ویا در بدو ورود
همیشه سفر به کشور های اروپایی را با اخذ ویزای شینگن و سختی های اخذ این ویزا میشناسیم ولی ما در این مقاله به معرفی کشورهای اروپایی که دارای ویزای ساده و یا ویزا در بدو ورود ( فرودگاهی ) هستند ، میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
انواع ویزا شنگن
ویزای[(newstyle)|شنگن|bold|18| red|] را می توانید از تمام کشورهای عضو شنگن اخذ نمایید، اخذ این ویزا بطور کلی این امکان را برای دارنده آن ایجاد می کند تا بتواند در مناطق عضو شینگن آزادانه رفت و آمد داشته باشد .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای