هتل Centara Pattaya| پاتایا

هتل Centara Pattaya (سنتارا پاتایا ) یک هتل چهارستاره لوکس در شهر پاتایا واقع در کشور تایلند است و این هتل ۱۵۲ اتاق با برترین خدمات هتلداری دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید .

هتل RATCHADA CITY | بانکوک
هتلRATCHADA CITY هتلی باشکوه در پایتخت تایلند است که از دسترسی آسان به مراکز خرید و مهم شهر بهره مند می باشد که اگر شما به دنبال یک هتل راحت در بانکوک هستید ، هتل راچادا سیتی گزینه مناسبی است .
جستجوی گلچین گشت
هتل Eastin Hotel Makkasan| بانکوک
هتل ایستین ماکاسان Eastin Hotel Makkasan هتلی چهار ستاره میباشد که در قلب منطقه تجاری بانکوک واقع شده است، یک اقامتگاه لوکس محسوب می‌شود که امکانات کامل یک هتل 4 ستاره را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد .
جستجوی گلچین گشت
هتلEastin Grand Hotel Sathorn | بانکوک
هتل استین گرند هتلی پنج ستاره و بزرگ و استثنایی در منطقه ساترون بانکونک می باشد که موقعیت استراتژی و مناسب این هتل تضمین سفری راحت و دسترسی آسان به جاذبه‌های توریستی محلی بانکوک را می دهد .
جستجوی گلچین گشت
هتل Eastin Easy Siam Piman | بانکوک
هتل Eastin Easy Siam Piman Bangkok یکی از هتل های سه ستاره میان‌رده در شهر بانکوک و واقع در کشور تایلند میباشد که این هتل دارای۴۴ اتاق میباشد که با خدماتی نوین اماده پذیرایی از مهمانان عزیز میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتلaetas | بانکوک
هتل aetas یکی از هتل های پنج ستاره لوکس در شهر بانکوک است که این هتل ۲۱۲ اتاق دارد که در یکی از محبوب ترین خیابان های بانکوک سوخومویت واقع شده این خیابان مرکزی برای خرید کسب و کار و روابط دیپلماتیک شهر بانکوک است
جستجوی گلچین گشت
هتل Swissotel Le Concorde | هتل سویس کنکورد بانکوک
هتل پنج ستاره سوئیس لی کنکورد با 22 طبقه و 407 اتاق و سوئیت های لوکس در منطقه راچاداپیسک بانکوک و در نزدیکی خط مترو قرار دارد .
جستجوی گلچین گشت
هتل Sukosol | هتل سوسکل بانکوک
هتل سوکوسول هتلی پنج ستاره میباشد که در قلب منطقه تجاری و توریستی Pratunam شهر بانکوک واقع شده است که این هتل ترکیبی از معماری سبک استعماری و زیبایی شناسی اصیل تایلندی است .
جستجوی گلچین گشت
هتل Royal Orchid Sheraton | هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک
هتل پنج ستاره و لوکس رویال ارکید شرایتون بانکوک در ساحل رودخانه چائوپرایا , در نزدیکی منطقه تجاری سیلوم شهر بانکوک واقع شده است .
جستجوی گلچین گشت
هتل Centara Grand Mirage | پاتایا تایلند
هتل 5 ستاره سنترا گرند میراژ Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya در امتداد ساحل ونگ امات و ناکلوا بنا شده است که این هتل تا ساحل فریتمنک 5 دقیقه پیاده روی دارد .
جستجوی گلچین گشت
هتل Royal Cliff | پاتایا تایلند
هتلی است پنج یستاره در بنایی لوکس و مجلل است که در مرکز شهر زیبای کوالالامپور قرار گرفته و مهمان نوازی مالزیایی فوق العاده ای دارد .
جستجوی گلچین گشت
هتل Centara Grand Modus Resort Pattaya پاتایا
هتل سنتارا گرند مودوس هتلی پنج ستاره در قلب پاتایا میباشد که در شمال شهر پاتایا واقع شده است و جزو گروه هتل های Centara می‌باشد و این هتل مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات خانواده ها و زوج های جوان می‌باشد.
جستجوی گلچین گشت
هتل The zing | پاتایا
هتل The zing یکی از هتل های سه ستاره پاتایا میباشد که در مرکز شهر پاتایا و در نزدیکی خیابان واکینگ و ساحل زیبای پاتایا بنا شده است و دارای 54 اتاق می باشد و در سال 2013 مورد بهره برداری قرار گرفت .
جستجوی گلچین گشت
هتل crystal palace | پاتایا
هتل کریستال پالاس هتلی سه ستاره میباشد که در منطقه چونبری و در مزکر شهر است و دسترسی راحتی به ساحل پاتایا دارد و با توجه به دسترسی خوبی که به مراکز تفریحی و مراکز خرید پاتایا دارد مورد استقبال گردشگران پاتایا قرار گرفته است
جستجوی گلچین گشت
هتل manita boutique | پاتایا
هتل مانیتا بوتیک (Manita Boutique) پاتایا هتلی سه ستاره در جنوب پاتایا و مکانی لوکس و مقرون به صرفه برای اقامت گردشگران عزیز میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل centara nova | پاتایا
هتل سنتارا نوا هتلی چهار ستاره و در مرکز شهر پاتایا واقع شده است که جزو گروه هتل های Centara می‌باشد. این هتل در نزدیکی خیابان Pattaya Central قرار دارد و این هتل مجموعا 79 اتاق دارد .
جستجوی گلچین گشت
هتل garden sea view | پاتایا
هتل گاردن سی ویو (Garden Sea View) در جزیره Naklua در شمال شهر پاتایا و در نزدیکی خیابان Pattaya North واقع شده است ، این هتل ساحلی دارای ساحل شنی اختصاصی در روبروی هتل و 374 اتاق می‌باشد.
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای