هتل شرایتون دیره | دبی

هتل شرایتون یکی از هتل های چهار ستاره لوکس دبی میباشد که در منطقه دیره واقع شده و رستوران ها و مراکز خرید کلوپ های شبانه و بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر دبی مثل بازار Reef، مرکز الغریر و مرکز Hamarian همگی در نزدیکی این هتل هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر

اینجا کلیک نمایید .

هتل رویال گاردن | دبی
هتل رویال گاردن" (Royal Garden Hotel) هتلی 2 ستاره میباشد که در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد. ایستگاه مترو در 300 متری هتل واقع شده است.
جستجوی گلچین گشت
هتل ایبیس رقه | دبی
هتل ایبیس الرقه هتلی اقتصادی و تمیز 2 ستاره در رقه میباشدکه برای تجار و مسافران مناسب است. این هتل برای مسافرانی که فقط برای گردش و خرید به دبی آمده و نمی­خواهند هتل با امکانات بالا داشته باشند بسیار مناسب است.
جستجوی گلچین گشت
هتل نیهال | دبی
هتل نیهال دبی Nihal Hotel یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در مرکز شهر دبی واقع در منطقه دیره میباشد . که موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد.
جستجوی گلچین گشت
هتل آتانا | دبی
هتل آتانا Atana Hotel یکی از هتل های 4 ستاره جدید و تازه ساخت دبی میباشد که در نزدیکی مرکز خرید امارات دبی قرار دارد . اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتانا Atana Hotel که 828 عدد هستند، بسیار روشن هستند و با رنگ‌های گرم دکور شده‌اند.
جستجوی گلچین گشت
هتل کورال دیره | دبی
هتل کورال دیره دبی آمادگی ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان را دارا می باشد که اين هتل داراي ۱۴۷ اتاق مي باشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل هیلتون گاردن المینا | دبی
هتل هیلتون گاردن ال مینا دبی Hilton Garden Inn Dubai Al Mina یکی از هتل های چهار ستاره لوکس واقع در دبی و در فاصله 2.6 کیلومتری از جمیرا پلازا میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل اونیو | دبی
هتل اونیو" (Avenue Hotel Dubai) یکی از هتل های چهار ستاره و لوکس دبی میباشد که در منطقه دیره شهر دبی و در خیابان معروف و همیشه بیدار الرقه قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای تاجران و هم برای کسانی که با مقاصد تفریحی به دبی سفر می‌کنند مناسب است.
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای