هتل سنتی خوان دو حد یزد

هتل سنتی خوان دوحد یکی از بهترین و تازه تاسیس‌ترین هتل‌های سنتی یزد است که قدمت آن متعلق به دوره تیموریان و قاجاریه است و یکی از زیباترین خانه های قدیمی خشتی گلی در بافت تاریخی شهر یزد است. این مجموعه دارای دو نوع سبک معماری و تاریخ مجزا می باشد که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید .

هتل ملک التجار یزد
هتل آنتیک و قدیمی چهار ستاره ملک التجار یزد اولین هتل خشتی در جهان در بافت تاریخی شهر یزد جنب بازار و میدان خان بنا شده است که این هتل دارای 23 باب اتاق می باشد که هر اتاق ویژگی های خاص خود را دارد که نقاشی های زیبا و دیدنی این خانه اثر هنرمندان شیرازی است که طی 10 سال به طول انجامیده است.
جستجوی گلچین گشت
هتل ارگ جدید یزد
هتل چهار ستاره سنتی و اصیل ارگ جدید هتلی نوساز با معماری قدیمی و زیبا واقع در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا با چشم اندازی از رشته کوه ها می باشد. این هتل دارای 70 باب واحد اقامتی با معماری سنتی و مجهز به امکانات رفاهی می باشد.
جستجوی گلچین گشت
هتل داد یزد
هتل 4ستاره داد یزد، با معماری و فضای سنتی،دارای 2 طبقه مثبت و یک طبقه منفی است که 88 باب اتاق و سوئیت آن در طبقات همکف و اول پراکنده شده اند و اتاق های واقع در طبقه منفی یک نیز دارای حیاط می باشند و این حیاط توسط پلکان به حیاط مرکزی هتل متصل شده است .هتل داد یزد با امکانات رفاهی خوب و کادری مجرب سفری دلپذیر به شهر یزد را برای همیشه در خاطرتان ثبت می‌کنند.
جستجوی گلچین گشت
هتل لاله یزد
هتل سه ستاره لاله یزد در خانه تاریخی معروف به گلشن به جا مانده از دوران قاجار در بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن بنا شده است که این هتل دارای 42 باب فضای اقامتی میباشد که هرکدام به شکل خاصی طراحی شده اند و این هتل باکادری مجرب هرساله میزبان مسافران گرامی میباشند .
جستجوی گلچین گشت
هتل مظفر یزد
هتل سنتی سه ستاره مظفر در محله خلف باغ ، جنب مخابرات بنا شده است که دارای 19 باب اتاق با ظرفیت 50 تخت می باشد که هرکدام از اتاق ها در نوع خود خاص هستند که با کادری مجرب پذیرای مسافران محترم میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل جهانگردی یزد
هتل سه ستاره و یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین هتل های جهانگردی میباشد که در بلوار دانشجو شهر بادگیر ها ، شهر کویری یزد واقع شده است. این هتل دارای 39 باب اتاق با امکانات مطلوب می باشد که مقصدی امن و باشکوه برای اقامتی آرامش بخش میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل فاضلی یزد
هتل سه ستاره فاضلی یکی از بناهای به جا مانده از اواخر دوره صفویه با دسترسی مناسب به تمامی نقاط شهر می باشد که در میدان وقت الساعت واقع شده است که این هتل در 3 طبقه بنا شده و دارای 16 باب اتاق با امکانات رفاهی مطلوب می باشد تا اقامتی خوش را برای شما عزیزان به ارمغان آورند .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای