هتل رویال گاردن | دبی

هتل رویال گاردن" (Royal Garden Hotel) هتلی 2 ستاره میباشد که در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد. ایستگاه مترو در 300 متری هتل واقع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید .

هتل ایبیس رقه | دبی
هتل ایبیس الرقه هتلی اقتصادی و تمیز 2 ستاره در رقه میباشدکه برای تجار و مسافران مناسب است. این هتل برای مسافرانی که فقط برای گردش و خرید به دبی آمده و نمی­خواهند هتل با امکانات بالا داشته باشند بسیار مناسب است.
جستجوی گلچین گشت
هتلی ارکید | دبی
هتل Orchid Hotel، در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع، و در مجاورت آبنمای دوبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر قرار گرفته است. هتل دارای 84 اتاق راحت میباشد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند.
جستجوی گلچین گشت
هتل نیهال | دبی
هتل نیهال دبی Nihal Hotel یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در مرکز شهر دبی واقع در منطقه دیره میباشد . که موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد.
جستجوی گلچین گشت
هتل فرست سنترال | دبی
هتل فرست سنترال دبی در منطقه شیخ زاید شهر دبی واقع شده است. این هتل که در گذشته با نام AURIS FIRST CENTRAL SUITES فعالیت می‌کرده است، در نزدیکی خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای