هتل توس مشهد

هتل چهار ستاره توس مشهد در سال ۱۳۸۸ در خیابان شیرازی افتتاح گردیده است. این هتل دارای ۸۴ واحد با ظرفیت ۲۲۰ نفر می‌باشد که در ۳ طبقه بنا گردیده است ، که با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده‌ خدمت رسانی به شما عزیزان و مهمانان گرانقدر می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر

اینجا کلیک نمایید .

هتل تارا مشهد
هتل چهارستاره تارا واقع در خیابان شیرازی شهر مقدس مشهد می باشد و این هتل در 11 طبقه متشکل از 113 باب واحد اقامتی متنوع شامل یک، دو، سه و چهار تخته، سوئیت، آپارتمان و اتاق کانکت می باشد که اقامت خوشی را برای شما به ارمغان می اورد .
جستجوی گلچین گشت
هتل حلما مشهد
هتل مجلل و نوساز حلما با زیبایی خاص خود و فاصله ای حدود 15 دقیقه تا حرم مطهر حضرت رضا واقع در خیابان امام رضا همه روزه پذیرای شما مسافران گرامی میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل مدینه الرضا مشهد
هتل مدینه الرضا مشهد با فضایی بسیار زیبا و معماری اصیل ایرانی و تجهیزات مدرن نزدیکترین هتل پنج ستاره به بارگاه امام رضا از ورودی خیابان شیرازی می باشد و همه روزه آماده پذیرایی از زائران و مسافران شهر مشهد می باشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل درویشی مشهد
هتل پنج ستاره درویشی از معروفترین هتل های لوکس و مدرن مشهد می باشد که به دلیل معماری منحصر به فرد، بالاترین استانداردهای کیفی و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) هرساله مسافران و میهمانان زیادی را جذب خود می کند.
جستجوی گلچین گشت
هتل ارم مشهد
هتل سه ستاره ارم که از هتل های ارزان قیمت مشهد میباشد ، در نزدیکی ترمینال مسافربری مشهد قرار دارد. این هتل با بیش از ده سال تجربه در حال خدمت رسانی به زائران حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) است که در تیر ماه سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است .
جستجوی گلچین گشت
هتل هلیا مشهد
این هتل به خاطر موقعیت جغرافیایی اش برای زائران و مسافران محبوب است زیرا که کمتر از سه دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و می‌شود صبح و شب، بدون نیاز به ماشین راهی حرم و سایر مراکز تفریحی دیگر شد.علاوه بر آن ، این هتل با 85 اتاق و سوئیت‌های یک ‌خوابه و دوخوابه، دو رستوران بزرگ و یک کافه همواره اماده و پذیرای مسافران گرامی میباشد .
جستجوی گلچین گشت
هتل  زیتون مشهد
هتل زیتون درجایی دنج در کنار یکی از بهترین سینماهای مشهد قرارگرفته و دارای اتاق و سوئیت‌هایی است که امکانات کاملی دارند و بعضی به آشپزخانه هم مجهز هستند.فاصله‌ی این هتل تا حرم مطهر با ماشین 10 دقیقه است. خود هتل هم صبح و شب به مقصد حرم سرویس‌های رفت ‌وآمد دارد و بنابراین دغدغه‌ی دسترسی به حرم یا بازار و مراکز خرید را نخواهید داشت.
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای