هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی

هتل آپارتمان سه ستاره سفیر بندر انزلی یکی از خوش منظره ترین هتل های بندر انزلی می باشد که از یک طرف مشرف به دریا از طرف دیگر مشرف به شهر بینظیر انزلی می باشد که با کادری مجرب تلاش دارد تا آسایش و آرامش را برای میهمانان خود به ارمغان آورد و لحظاتی خوش را در ذهن آنان ثبت کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر

اینجا کلیک نمایید .

هتل بام سبز رامسر
هتل چهار ستاره بام سبز در بالای تله کابین رامسر در فضایی آرامش بخش و دنج کوهستانی افتتاح شده است که در کنار ساختمان اصلی هتل یک دهکده جنگلی با 50 کلبه کوچک و بزرگ با طراحی کلاسیک و نوستالژی به فاصله ده دقیقه ای از ساختمان اصلی هتل با مسیر پیاده روی سنگ فرش شده هستند که با انتخاب این هتل برای اقامت خود میتوانید اقامتی خاص و رویایی را تجربه کنید .
جستجوی گلچین گشت
هتل بادله ساری
هتل چهارستاره بادله از سال 1356 در یکی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی استان همیشه سرسبز مازندران در دشت زیبای لالیم در 10 کیلومتری ساری به طرف نکا واقع شده است و با فضای آرامش بخش و دلپذیر خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز شمال کشور می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل می توان به سالن بیلیارد، پینگ پنگ، کافی نت، اینترنت پرسرعت در داخل اتاق ها، فست فود، سالن های متعدد غذاخوری، کافی شاپ، محوطه بازی کودکان، سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، حمام و استخر آب شیرین، سرویس ویژه معلولین، فضای سبز زیبا، پارک ساحلی دلنشین و ساحل اختصاصی دریا اشاره کرد .
جستجوی گلچین گشت
هتل نوید ساری
هتل چهارستاره نوید با چشم اندازی زیبا به طبیعت بینظیر در 4 کیلومتری ساری در استان مازندران قرار دارد. هتل نوید دارای 66 باب واحد اقامتی با مناظری رو به طبیعت همراه با فضایی دنج و آرام می باشد که اقامتی خوش را برای مسافران ایجاد مینماید .
جستجوی گلچین گشت
هتل آپارتمان کوثر رامسر
هتل آپارتمان سه ستاره تاپ کوثر در رامسر، در منطقه ای مشرف به دریا و جنگل در محیطی آرام قرار گرفته است. این هتل دارای 113 باب فضای اقامتی همراه با امکانات و خدمات مطلوب می باشد که اقامتی به یادماندنی و رویایی را برای مسافران عزیز خود آرزومند است .
جستجوی گلچین گشت
هتل میزبان بابلسر مازندران
هتل ۴ ستاره میزبان با چشم اندازی متفاوت از طبیعت زیبای شمال با دو طبقه شامل ۵۷ واحد اعم از سوئیت های دو خوابه و سه خوابه و همچنین اتاق های دارای تراس که مشرف به رشته کوه البرز و قله دماوند میباشد.این هتل با آرزوی اقامتی خوش و به یادماندنی، آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.
جستجوی گلچین گشت
هتل بهار رودسر
هتل سه ستاره تازه تاسیس و ساحلی بهار در 5 طبقه و با چشم اندازی رو به کوه و مرداب در رودسر انتهای خیابان شهدا افتتاح گردیده که با امکانات اقامتی لوکس اقامتی خوش را برای مسافران عزیز به ارمغان می آورد .
جستجوی گلچین گشت
هتل آپارتمان ملل انزلی
هتل 3 ستاره ملل بندر انزلی در نزدیکی دریای خزر و در بهترین خیابان شهر انزلی ، خیابان پاسداران واقع گردیده است که تمامی اتاق‌های این هتل مشرف به دریا بوده و بهترین چشم انداز را دارا هستند که با کادری مجرب و قوی اقامتی خوش را برای شما عزیزان ایجاد می نمایند .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای