برای پروازهای لوکس با کدام ایرلاین ها همراه شوید؟

ایرلاین های مختلف برای صندلی و امکاناتی که به مسافران ارائه می دهند درجه بندی های خاصی دارند که به آن ها کلاس های پروازی می گویند و معمولا فرست کلاس از دیگر کلاس های پروازی لوکس تر است. در هواپیماهای مسافربری، فرست کلاس تعدادی از صندلی ها و یا کابین های جلوی هواپیما است که در بعضی از هواپیماهای خاص ارائه می شود و امکاناتش از دیگر قسمت ها بیشتر است.

در ادامه همراه با گردشگری گلچین باشید تا از لوکس ترین کابین ایرلاین های دنیا برایتان بگوییم .

جت ایرویز

در پروازهای فرست کلاس این ایرلاین همه چیز شخصی و خصوصی است. در کنار تخت خواب شما درهایی در نظر گرفته شده که می توانید در هنگام خواب آن ها را ببنیدید و در سکوت و آرامش به خواب بروید. در این کابین حتی کمد، سیستم روشنایی و سیستم تهویه شخصی دارید. البته همنوز مشخص نیست که چرا باید در این پرواز از لباس مخصوص ایرلاین استفاده کنید.

لوفتهانزا ایرلاین

کابین‌های لوکس فرست کلاس در قسمت بالایی ایرباس ‌های A380 و بخش طولی ایرباس‌های دیگر قرار گرفته‌اند و همانند یک

هتتل 5 ستارهدارای امکاناتی چون صندلی تخت‌ شو دو متری، پورت‌های مخصوص شارژ لپتاپ و موبایل و غذای دلخواه هستند. در فرودگاه نیز خدمات مخصوصی برای مسافران این کلاس پروازی در نظر گرفته شده‌ است.

کانتاس ایرلاین (Qantas Airlines)

اگر با بلیط های معمولی این ایرلاین راهی سفرهای طولانی مدت شوید هرچند که صندلی ها چندان ناراحت به نظر نمی آید اما کسانی که قد بلندتر از ۱۸۰ متر دارند شاید دوست داشته باشند که صندلی ها جای بیشتری داشته باشد برای همین خوب است

که کابین فرست کلاس این ایرلاین را امتحان کنید. در این کلاس پوازی که در ایرباس A380 ارائه می شود می توانید همه چیز را فقط با لمس انگشت تحت کنترل خودتان در بیاورید.

ویرجین آتلانتیک ایرویز (Virgin Atlantic Airways)

فرست کلاس را در این ایرلاین می توانید با هواپیمای ایرباس A330 تجربه کنید. پروازی هیجان انگیز که در آن به کابینی مجهز و لوکس با تخت بزرگ و تلویزیونی ۱۲ اینچ وارد می شوید. در اینجا آنقدر فضای داخلی کابین امن و راحت است که حس می کنید طراح داخلی آن برای طراحی این کابین کاملا با سلیقه شما آشنا بوده است!

کاتای پاسیفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways)

پرازهای فرست کلاس این ایرلاین با با بوئینگ ۷۴۷ و ۷۷۷ انجام می شود. اگر در فضای شخصی ای که این کلاس پروازی برایتان فراهم کرده احساس تنهایی می کنید نگران نباشید چون در این کابین آنقدر امکانات سرگرم کننده دارید که می توانید تمام روز را هم در این کابین بمانید بدون اینکه لحظه ای حوصله تان سر برود.

امارات ایرلاین

خدمات فرست کلاس امارات ایرلاینز از روی زمین آغاز می‌شود، بطوری که اگر بخواهید ماشین به دنبالتان می‌آید و شما را از درب منزل به فرودگاه می‌رساند. در فرودگاه هم لازم نیست مانند مردم عادی معطل شوید. آن‌ها شما را به بخش مخصوصی هدایت می‌کنند و کارهای مربوط به پروازتان را انجام می‌دهند تا شما منتظر پرواز باشید.

فرست کلاس در هواپیمایی امارات دارای 3 نوع کابین فرست کلاس می باشد که شامل سوئیت کامل با در، تخت مخصوص به نام Skycruiser و صندلی مخصوص خواب می‌شود. طبیعتا نوع اول گرانتر و دارای امکانات بسیاری همچون یخچال جدا، تلویزیون ۲۳ اینچ وحمام شخصی ،یک کیف لوازم آرایش با کلیه امکانات مورد نظر ، لباس‌های خواب مرطوب و…است.

سنگاپور ایرلاین

با خرید بلیط ۱۶ هزار دلاری این پرواز یک تلویزیون ۲۳ اینچ، تخت ۱٫۸ در ۱٫۸ متر و غذاهایی با کیفیت بالا در اختیارتان است. در پرواز فرست کلاس این ایرلاین هیچ چیزی را با دیگران مسافران به اشتراک نمی گذارید و سوییت شما کاملا از دیگران مجزا شده است.

اتحاد ایرویز

خدمات فرست کلاس در این هواپیما به سه قسمت رزیدنس کلاس با امکانات اتاق نشیمن، اتاق خواب و دستشویی و حمام جداگانه، به همراه امکاناتی چون مبل راحتی، تخت دو نفره و تلویزیون ،

فرست کلاس آپارتمنت با امکانات صندلی، تخت و محل سرو غذای جداگانه . و فرست کلاس سوئیت که امکانات تفریحی، رفاهی همچون یک تخت جداگانه با صندلی‌های بلند راحتی کاملا شخصی در اختیار مسافران می گذارد .

بریتیش ایرویز

پروازهای فرست کلاس بریتیش ایرویز با بوئیگ ۷۴۷ و ۷۷۷ انجام می شود و در آن از چنان امکاناتی برخوردار هستید که مطمئنا این پرواز تبدیل به یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات سفرتان می شود. یکی از منحصربفردترین ویژگی های فرست کلاس این ایرلاین پرده های الکتریکی آن است. در این کابین ها به جای پرده های همیشگی از پرده هایی استفاده شده که فقط در بعضی از خانه های لوکس دیده می شوند. در اینجا فضای داخلی کابین طوری طراحی شده که به خوبی نمایانگر معماری معاصر انگلیس است.

تای ایرویز

در این پرواز با تهیه یک بلیط رویال فرست کلاس میتوانید از یک تخت ۱۸۰ درجه به همراه همه امکانات تفریحی و هنگام سرو غذا منویی با ۲۲ غذاهای متنوع و خوشمزه بهره مند گردید . این امکانات در این ایرلاین در هواپیماهای ایرباس A340 و بوئینگ B747 محیاست .

همه چیز درباره ویزا
همه چیز درباره ویزا : سفر به سراسر دنیا همواره نیازمند مدارکی میباشد همانند : پاسپورت ، بیمه ،اجازه ورود به آن کشور و ... که هر مسافر با استفاده از آن مدارک و اجازه نامه (ویزا - روادید ) میتواند به کشور مورد نظر سفر نماید ما در این مقاله سعی در معرفی تمامی این مدارک داریم .
جستجوی گلچین گشت
بیمه مسافرتی چیست ؟
هدف و انگیزه از انجام یک سفر خارجی، هرچه که باشد، نمی توان آن را به طور قطع از حوادث مصون داشت . یکی از ابزارهای مناسبی که می توان در راستای جبران هزینه های گزاف پیش بینی نشده در حین سفر از آن بهره برد، بیمه مسافرتی است. در ادامه مقاله گلچین ، به معرفیبیمه نامه مسافرتی ، انواع بیمه نامه های مسافرتی ، مزایای بیمه مسافرتی و... میپردازیم . [(img)|1026556637341001B]
جستجوی گلچین گشت
مدارک مورد نیاز ارز مسافرتی
بسیارند مسافرانی که برای دریافت ارز مسافرتی به شعب بانک های عامل در سراسر کشور مراجعه می کنند، اما مدارک مورد نیاز را جهت تشکیل پرونده و دریافت ارز با خود به همراه نمی برند و همین امر، سبب می شود تا در صدور حواله ارزی، کارشان به تاخیر بیفتد. از همین رو در این مقاله به معرفی مشخصات و شرایط تهیه ارز و همچنین مدارک مورد نیاز برای تهیه ارز میپردازیم . [(img)|1026558897341001B]
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای