شرکت vfs global

اگر شما قصد دریافت ویزا از کشورهای فرانسه ، هلند ، نروژ و... را داشته باشید، جهت انجام امور مربوط به تشکیل پرونده و احراز هویت، به جای مراجعه به سفارت، می بایست به مراکز این شرکت که با نام VAC یا همان Visa Application Center شناخته می شوند مراجعه نمایید.برای اشنایی بیشتر با این مرکز با ما همراه باشید .

شرکت vfs global

وی اف اس گلوبال یا همان مرکز وک (VAC)، شرکتی خصوصی است که کارهای مربوط به بررسی و جمع آوری مدارک و همچنین خدمات مربوط به بیومتریک (ثبت اثر انگشت و تصویر چهره) را در جهت تسهیل خدمات کنسولی انجام می دهد.

این شرکت در سال 2001 در هند فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 129 کشور دنیا و با نزدیک به 2500 مرکز در جهت تسهیل امور کنسولی فعالیت میکند.

شرکت وی اف اس گلوبال (VFS) در سال 1394 با همکاری سفارت انگلستان فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. بعد از این زمان سفارت خانه های دیگری از جمله فرانسه (تیر 1396)، هلند (مرداد 1396)، نروژ، سوئد و اتریش خدمات پذیرش ویزای خود را به این شرکت واگذار کردند.

مواردی که به دلایل امنیتی نمی توانید در مرکز VAC به همراه داشته باشید عبارتند از:

انواع ابزارهای باطری دار و یا الکترونیکی مانند دوربین، تبلت ها، کاستهای صوتی/ویدئو، دیسکهای فشرده، MP3، فلاپی ها، لپ تاپ ها و یا دستگاه پخش موسیقی قابل حمل، هارد دیسک، درایو قلمی/انگشتی، دستگاههای جاسوسی، دستگاههای ضبط صدا و یا هر نوع دستگاهی که در روند کار اختلال بوجود آورد.

بسته ها یا پاکتهای سربسته.

هر نوع وسیله قابل اشتعال نظیرجعبه کبریت، فندک، سیگارهای الکتریکی و سوخت.

هر نوع اشیاء تیز نظیر قیچی، چاقوهای جیبی، ناخن گیر.

هر نوع اسلحه یا اشیاء سلاح مانند و یا مواد منفجره.

موارد دیگری هم هستند که ممکن است برطبق نظر کارکنان امنیتی ممنوع باشند.

همه چیز درباره ویزا
همه چیز درباره ویزا : سفر به سراسر دنیا همواره نیازمند مدارکی میباشد همانند : پاسپورت ، بیمه ،اجازه ورود به آن کشور و ... که هر مسافر با استفاده از آن مدارک و اجازه نامه (ویزا - روادید ) میتواند به کشور مورد نظر سفر نماید ما در این مقاله سعی در معرفی تمامی این مدارک داریم .
جستجوی گلچین گشت
اشتباهات رایج در خرید بیمه مسافرتی
امروزه لزوم تهیه بیمه مسافرتی و مزایای آن در تمامی سفر های خارجی برکسی پوشیده نیست ، بلکه امری ضروری میباشد . بصورتی که خرید بیمه نامه اگر در زمان مناسب و با اطلاع از اشتباهات رایج در خرید بیمه نامه های مسافرتی انجام شود، مسافر را به معنای واقعی از هر ضرر و زیانی مصون می دارد که در ادامه به معرفی و توضیح تعدادی از این اشتباهات رایج میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
انواع ویزا شنگن
ویزای[(newstyle)|شنگن|bold|18| red|] را می توانید از تمام کشورهای عضو شنگن اخذ نمایید، اخذ این ویزا بطور کلی این امکان را برای دارنده آن ایجاد می کند تا بتواند در مناطق عضو شینگن آزادانه رفت و آمد داشته باشد .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای