دیدنی های پاریس

چه اولین بار باشد یا چندمین بار که به ‏شهر پاریس سفر می‌کنید، جاذبه‌های این شهر تمامی ندارد .

پاریس شهر رویا‌هاست؛ شهر عاشقان دنیا، شهر رمان‌ها و فیلم‌های آشنا؛ از شانزلیزه گرفته که بهشت مد جهان است تا ایفل که سمبل بی‌چون‌و‌چرای شهر است .پاریس شهر کافه‌های رنگارنگ خیابانی هم هست با قهوه‌های معروف و کروسان‌های تازه‌شان و البته برترین رستوران‌های جهان.

موزه اورسی (Musée d'Orsay)

موزه اورسی در یک ایستگاه راه آهن بزرگ که در سال 1900 در کنار رودخانه سن ساخته شده بود قرار دارد. این موزه که مجسمه ها و نقاشی های زیادی از سبک امپرسیونیست را در خود جای داده ، تبدیل به یکی از محبوب ترین موزه های پاریس شده است .

باغ تویلری (Jardin des Tuileries)

باغ تویلری، یک پارک محبوب در سبک رسمی فرانسوی است که بین موزه لوور و میدان کنکورد قرار دارد. در این باغ مجسمه های متعدد و چندین موزه وجود دارد.

مون مارتر (Montmartre)

علی رقم وجود تعداد زیادی گردشگر، مون مارتر که زمانی پناهگاه هنرمندان پاریس بود، توانسته است فضای جذاب و روستا مانند خود را حفظ کند. معروف ترین جاذبه مون مارتر، کلیسای قلب مقدس است .

لا دیفانس (La Défense)

لا دیفانس محله اداری اصلی پاریس است. بسیاری از بلندترین ساختمان های پاریس و هم چنین نسخه مدرن طاق پیروزی که به نام طاق بزرگ دفاع (Grande Arche de la Défense) معروف است را می توان در این منطقه پیدا کرد.

اپرای پاریس گارنیر (Opéra de Paris Garnier)

این ساختمان مجلل در سبک امپراتوری دوم باروک، که در حال حاضر به عنوان کاخ گارنیر معروف است، بین سال های 1862 و 1875 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های اپرا که تا آن زمان ساخته شده بود، ساخته شد

پونت نوف (PONT NEUF)

پونت نوف قدیمی ترین و معروف ترین پل در پاریس است. فرمان ساخت این پل در قرن 16 توسط شاه هنری چهارم صادر شد . زمانی که این پل در سال 1607 افتتاح گردید ، تنها پلی در پاریس بود که خانه ای بر روی آن ساخته نشده بود

پانتئون (Panthéon)

پانتئون یک ساختمان قرن 19 است که برای اولین بار به عنوان یک کلیسا طراحی شده ولی بعدها تبدیل به یک معبد مدنی شد. در سردابه آن چندین تن از افراد مشهور فرانسه دفن شده اند .

هرم لوور (Louvre Pyramid)

هرم لوور در سال های 1980 به عنوان ورودی اصلی موزه لوور ساخته شد. طراحی مدرن شیشه ای این هرم، تضاد خوبی با معماری تاریخی کاخ لوور ایجاد کرده است

هتل این ولید (Hôtel des Invalides)

هتل اینولید، یک مجتمع پیچیده قرن هفدهمی است که در اصل برای جا دادن جانبازان جنگی ساخته شده بود. در حال حاضر، این مجتمع مکان چندین موزه است که یک موزه بزرگ نظامی هم جزء آنها می باشد.

میدان ووژ (Place des Vosges)

میدان ووژ، قدیمی ترین میدان پاریس است. تمام ساختمان های هم مرز این میدان، دارای نمایی مشابه از آجر قرمز هستند. در یکی از خانه های مشرف به این میدان با شکوه ، موزه ویکتور هوگو قرار گرفته است

شانزه لیزه (Champs-Elysées)

خیابان شانزه لیزه معتبرترین و معروف ترین خیابان پاریس و شاید تمام دنیا است .

شهر رمانتیک ونیز
در سفر به شهر رمانتیک ونیز بزرگترین شهر مدرن خودروی جهان میتواند با قایق از تمامی آثار تاریخی هنری و معماری دیدن کنید. در بازار ونیزمیتوانید بهترین ادویه جات و غلات و ابرشیم صادراتی را خریداری کنید .
جستجوی گلچین گشت
همه چیز درباره ویزا
همه چیز درباره ویزا : سفر به سراسر دنیا همواره نیازمند مدارکی میباشد همانند : پاسپورت ، بیمه ،اجازه ورود به آن کشور و ... که هر مسافر با استفاده از آن مدارک و اجازه نامه (ویزا - روادید ) میتواند به کشور مورد نظر سفر نماید ما در این مقاله سعی در معرفی تمامی این مدارک داریم .
جستجوی گلچین گشت
آنچه می بایست قبل از خرید یک بیمه مسافرتی بدانید
مسافران و تجار بسیاری وجود دارند که به طور متعدد سفر می کنند. این مسافرتها ممکن است با انگیزه های متفاوتی صورت پذیرد اما آنچه اهمیت دارد هدف از انجام یک سفر نیست، بلکه راحتی و آسایش مسافران در هر سفر است! ما دراین مقاله هر آنچه که میبایست قبل از خرید یک بیمه مسافرتی بدانید را توضیح میدهیم .
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی با ویزای آسان ویا در بدو ورود
همیشه سفر به کشور های اروپایی را با اخذ ویزای شینگن و سختی های اخذ این ویزا میشناسیم ولی ما در این مقاله به معرفی کشورهای اروپایی که دارای ویزای ساده و یا ویزا در بدو ورود ( فرودگاهی ) هستند ، میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای