تور شب ‌های جمعه تابستان، برای همه مردم!

با آغاز فصل تابستان لحظات فراغت بیشتر می‌شود و دورهمی‌ها رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرانگرد؛ در این راستا شرکت گردشگری گلچین، در همه هفته‌های فصل تابستان، تور‌ شب های جمعه تابستان، همراه با جشن و شادی برگزار می‌کند.

مهندس الهام هادی، مدیرعامل شرکت گردشگری گلچین، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «تور شب های جمعه تابستان ، با تسهیلات و امکاناتی متنوع در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره تهران با شادترین و ویژه‌ترین برنامه‌ها برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با توجه به بودجه خود، این تور را انتخاب کنند.»



الهام هادی گفت: «تور شب های جمعه تابستان، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که عزیزان علاقمند می‌توانند بدون صرف هزینه‌های آنچنانی برای سفرهای خارجی، لذتی فراتر از سفرهای لاکچری برون مرزی را تجربه کنند! چرا که وجود شادی، نشاط، موسیقی و ورزش، استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات هتل‌های لوکس و لاکچری، امکان استفاده از فضاهای تفریحی، استخر و أنواع سالن‌های ورزشی، دورهمی‌های خاص همراه با شعرخوانی و حافظ خوانی و همچنین اجرای زنده موسیقی با بهترین‌های موسیقی و آواز سنتی، تجربه‌ای همانند و چه بسا فراتر از سفرهای خارجی و اقامت در هتل‌های لوکس و موفق دنیا را تداعی خواهد کرد.»

الهام هادی پیرامون این برنامه ویژه در ادامه افزود: «در این تور ویژه، همنشینی با فرهیختگان، اندیشمندان و هنرمندان با شادترین و ویژه‌ترین برنامه‌ها نیز در نظر گرفته شده است. همچنین تعدادی از افراد معروف و محبوب مانند تهیه کنندگان، کارگردانان، نویسندگان، خوانندگان، بازیگران و... هم حضور دارند که در کنار جوانان و خانواده‌های بانشاط و شاد، فرصتی استثنایی، برای دوست شدن و دوست یابی را از میان بهترین‌ها می‌آفریند.»

مهندس الهام هادی در پایان خاطرنشان کرد: «این تورها با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و سازمان جهانی WHO برگزار می‌شود.»

خبرنگار ایرانگرد در ادامه این خبر نوشت؛ علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۸۸۰۰۱۵ و ۰۹۱۲۳۱۰۴۵۱۷ تماس بگیرند.

تور شب های جمعه تابستان، شب جمعه‌ هایی به یادماندنی را برای شما به یادگار می‌گذارد.




Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای