British Airways

شرکت “British Airways” که حامل پرچم انگلیس می‌باشد، بزرگترین شرکت هواپیمائی این کشور از لحاظ شمار ناوگان و دومین شرکت بزرگ بر حسب تعداد انتقال مسافر است همچنین ایرلاین بریتیش ایرویز در فرودگاه هیثرو مستقر بوده که هم‌اکنون به‌عنوان سومین شرکت هلدینگ هواپیمایی جهان شناخته می‌شود.در ادامه به معرفی کامل این ایرلاین میپردازیم .

تاریخچه

بریتیش ایرویز (Biritish Airways)، یکی از شرکت‌های هوایی پر مخاطب در دنیا است که با روی کار آمدن حزب کارگر انگلیس در تاریخ ۱ سپتامبر 1974 و با ادغام چهار شرکت هواپیمائی “BOAC”، “BEA”، “Cambrian Airways” و “Northeast Airlines” به وقوع پیوست که بعد از ۱۳ سال فعالیت و کسب تجربه‌های لازم، در سال ۱۹۸۷ و بر اساس قانون خصوصی سازی حزب محافظه کار، این شرکت به بخش خصوصی واگذار گردید .

امروزه، از شرکت “British Airways” به عنوان یکی از قطب‌های اصلی حمل و نقل هوایی در دنیا یاد می‌شود .

همچنین این ایرلاین به دلیل امنیت پرواز و کیفیت خدمات همیشه زبانزد خاص و عام بوده از این رو، مسافران بی شماری با خرید بلیط هواپیما از سرتاسر کره خاکی و انجام پرواز خارجی با هواپیماهای این شرکت از مسافرت خود لذت می‌برند.

کلاس های پروازی بریتیش ایرویز

کلاس‌های پروازی شرکت “British Airways” ارائه دهنده پیشنهادهای متفاوتی برای سلیقه‌های مختلف است. فرقی ندارد که شما سفر خود را با کدام یک از این کلاس‌ها انجام دهید. خدمات “British Airways” در تمامی آنها بی نظیر هستند.

علاوه بر آن ، پروازهای کوتاه و متوسط، دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس دارند و در پروازهای طولانی، دو کلاس دیگر نیز به آن‌ها اضافه می‌شود: پرمیوم اکونومی و فرستکلاس

Economy

کلاس پروازی "Economy" یک کلاس اقتصادی ویژه پرواز های طولانی مدت است که در پروازهای بین المللی به مقاصد خارج از قاره اروپا که عالی‌ترین شرایط را با ارزان‌ترین قیمت تقدیم‌تان می‌کند، ارائه میشوند .

این کلاس که همه استانداردهای لازم برای پرواز را دارد، شامل دو نوع کلاس “World Traveller” و “Euro Traveller” می‌شود. از مزایای نوع اول می‌توان به برخورداری از سیستم تصویری همراه با هدفون مخصوص و همچنین نوش جان کردن غذاهای لذیذ اشاره کرد. نوع دوم این کلاس هم ارائه دهنده فضای بسیار دوستانه و تسهیلاتی برای سرگرمی کودکان می‌باشد.

Premium Economy

کلاس پروازی “Premium Economy” یک کلاس پروازی اقتصادی ممتاز است که این کلاس علاوه بر مزایای ذکر شده در کلاس “Economy”، دارای صندلی‌های راحت‌تر، فضای بیشتر و صفحه نمایش بزرگتر و در کل سرویس‌ها و خدمات بهتری می‌باشد. همانند کلاس قبلی، کلاس “Premium Economy” نیز از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب است. اگر خواستار کیفیت بهتر با قیمت کمتر هستید، هنگام خرید بلیط هواپیما، این کلاس را برای پروازتان انتخاب کنید.

Business class

کلاس پروازیBusiness که یک کلاس تجاری ویژه پروازهای طولانی است که شرایط فوق العاده‌ای از لحاظ رفاه و راحتی برای مسافران رقم می‌زند. سرویس‌های این کلاس از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن می‌باشند. صندلی اختصاصی تخت شو، غذاهای بسیار لذیذ و فضای نسبتا خصوصی از ویژگی‌های متمایز کننده این کلاس به حساب می‌آیند.

First class

کلاس پروازی " First class " بهترین و مجهز ترین کلاس پروازی این ایرلاین میباشد که کوچک‌ترین نقصی در خدمات این کلاس نمی‌توان یافت. سوئیت اختصاصی، تخت خواب‌های مخمل و سرو غذاهای لذیذ در کنار سایر سرویس‌های منحصر به فرد، پرواز خارجی با کلاس “First” را کاملا اعیانی و لوکس کرده‌اند. خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی با این کلاس می‌تواند متفاوت‌ترین مسافرت شما را رقم بزند.

گردشگری گلچین
گردشگری گلچین
کشورهای اروپایی بدون ویزا
بر خلاف تصور عمومی برای سفر به سراسر دنیا همیشه به ویزای شینگن نیاز نخواهید داشت و کشورهایی هستند که ویزای خودشان را دارند و سختگیری کمتری نسبت به خاذ ویزای شینگن دارند. ولی در حوژه اروپا بسیاری از کشورهای اروپایی هستند که با پاسپورت ایرانی میتوان بدون ویزا به آنها سفر کرد که در ادامه به معرفی این کشور ها میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی با ویزای آسان ویا در بدو ورود
همیشه سفر به کشور های اروپایی را با اخذ ویزای شینگن و سختی های اخذ این ویزا میشناسیم ولی ما در این مقاله به معرفی کشورهای اروپایی که دارای ویزای ساده و یا ویزا در بدو ورود ( فرودگاهی ) هستند ، میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت
Emirates Airlines
شرکت هواپیمایی [(link)|امارات |http://www.golchingasht.com/معرفی-جاذبه-های-گردشگری-دبی] یا همان امارات ایرلاینز که امریت ایر لاین نیز نامیده میشود ، یکی از زیرمجموعه های شرکت عظیم «The Emirates Group» متعلق به دولت محلی دبی است و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر قرار دارد.
جستجوی گلچین گشت
Etihad Airways
شرکت هواپیمایی الاتحاد به ‌عنوان چهارمین خط هواپیمایی خاورمیانه شناخته شده است. هواپیمایی الاتحاد روزانه به ۹۶ مقصد در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا، آسیا و استرالیا پروازهای مستقیم دارد، و اگر چه از سال ۲۰۰۳ شروع به فعالیت کرد اما در سال 2016 توسط نشریه معتبر امریکایی صنایع هوایی ATW، به عنوان ایرلاین برتر سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای