Etihad Airways

شرکت هواپیمایی الاتحاد به ‌عنوان چهارمین خط هواپیمایی خاورمیانه شناخته شده است. هواپیمایی الاتحاد روزانه به ۹۶ مقصد در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا، آسیا و استرالیا پروازهای مستقیم دارد، و اگر چه از سال ۲۰۰۳ شروع به فعالیت کرد اما در سال 2016 توسط نشریه معتبر امریکایی صنایع هوایی ATW، به عنوان ایرلاین برتر سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

تاریخچه

شرکت هواپیمایی اتحاد، در سال ۲۰۰۳ توسط خاندان سلطنتی شیخ نشین ابوظبی تأسیس گردید. پایگاه اصلی هواپیمایی اتحاد در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی بوده و دفتر مرکزی آن در شهرک خلیفه ابوظبی قرار دارد.

از ویژگی‌های بارز این شرکت، عقد قراردادهای متعدد همکاری با شرکت‌های مطرح هواپیمایی جهان و حتی پیمان اتحاد با آنهاست. از مشهورترین این شرکت‌ها می‌توان به داروین، ایربرلین، جت‌ایرویز هند و ویرجین‌ایر استرالیا اشاره نمود.

این خط هوایی تاکنون به خاطر خدماتش به ویژه در قسمت درجه یک و بیزنس کلاس، برنده جایزه‌های معتبری شده است. در سال ۲۰۰۹ اتحاد، برنده جایزه بهترین پرواز بیزنس کلاس شد. همچنین در سال 2016 توسط نشریه معتبر آمریکایی صنایع هوایی ATW، به عنوان ایرلاین برتر سال ۲۰۱۶ انتخاب شد و امروزه جزو بیست شرکت مطرح هوایی جهان و یکی از پیشرفته‌ترین ایرلاین‌های منطقه خلیج‌فارس محسوب می‌گردد.

کلاس پروازی اتحاد ایرویز

از دسامبر سال ۲۰۱۴، با آغاز به کار هواپیماهای ایرباس A380s و بوئینگ 787-9s، کلاس‌های پروازی جدیدی با نام رزیدنس، آپارتمنتس،

فرست کلاس سوت، بیزینس استودیو و اکونومی اسمارت سیت در شرکت هواپیمایی اتحاد معرفی شدند.که به جز کلاس پروازی رزیدنس و آپارتمنتس که مختص هواپیماهای ایرباس A380s است، بقیه کلاس‌های پروازی در تمام هواپیماهای این شرکت موجود است.

رزیدنس (The Residence)

این کلاس پروازی که فقط در هواپیماهای ایرباس A380s موجود است، دارای کابین‌هایی یک نفره و دو نفره است و در هر هواپیما تنها سه کابین از آن وجود دارد.

این کابین‌ها دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب و دستشویی و حمام جداگانه، به همراه امکاناتی چون مبل راحتی، تخت دو نفره و تلویزیون هستند.

فرست کلاس آپارتمنت (First Class Apartment)

این کلاس پروازی که در هر هواپیما تنها ۹ جایگاه از آن به فروش می‌رسد، دارای صندلی، تخت و محل سرو غذای جداگانه است.

این کلاس پروازی در هواپیمایی اتحاد، بهترین فرست کلاس در میان شرکت‌های هواپیمایی، از نظر نوآوری‌های لوکس شده است.

فرست کلاس سوت (First Class suite)

این کلاس پروازی که تنها در هواپیماهای بوئینگ 787-9s قرار دارد، مخصوص هواپیماهایی با عرض باریک‌تر است .

تمامی کابین های این کلاس پروازی دارای امکانات تفریحی، رفاهی هستند بصورتی که یک تخت جداگانه با صندلی‌های بلند راحتی کاملا شخصی در اختیار مسافران می گذارد .

بیزینس استودیو (Business Studio)

این کلاس پروازی دو مدل دارد؛ یکی با ۷۰ عدد صندلی در هواپیماهای ایرباس A380s، و یکی با ۲۸ عدد صندلی در هواپیماهای بوئینگ 787-9s قرار گرفته است. این کلاس پروازی دارای تلویزیون ۱۸ اینچ و صندلی های ۲۲ اینچی با قابلیت تبدیل‌شدن به تخت میباشد .

اکونومی اسمارت سیت (Economy Smart Seat)

این کلاس پروازی صندلی‌هایی ۱۷ تا ۱۹ اینچی دارد که هریک دارای یک تاچ اسکرین ۱۱ اینچی با سرگرمی‌های مختلف هستند.

بار مجاز در هواپیمایی اتحاد

میزان بار مجاز هواپیمایی الاتحاد بر اساس مبدا و مقصد مسافر متفاوت است و تنها ساک دستی که مسافران می توانند همراه خود داشته باشند در تمام پروازها به صورت زیر است:

- در کلاس اکونومی یک کیف با وزن حداکثر 7 کیلوگرم

- در بیزنس کلاس و فرست کلاس 2 کیف با مجموع وزن 12 کیلوگرم

- نوزادان یک کیف با حداکثر وزن 5 کیلوگرم

گردشگری گلچین
گردشگری گلچین
هتلی ارکید | دبی
هتل Orchid Hotel، در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع، و در مجاورت آبنمای دوبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر قرار گرفته است. هتل دارای 84 اتاق راحت میباشد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند.
جستجوی گلچین گشت
ارز مسافرتی
یکی از مقولاتی که در چند سال اخیر وارد حوزه گردشگری شده است ، تهیه ارز بین‌المللی یا همان ارز مسافرتی و دولتی است که از ملزومات اساسی پیش از سفر به خارج از کشور است و با توجه به تفاوت نرخ ارز آزاد و مبادله‌ای تهیه ارز لازم از بانک‌ دارای توجیه اقتصادی است که در ادامه به توضیح و معرفی این مهم ، نحوه دریافت ارز مسافرتی و... میپردازیم . [(img)|1026551697341001B]
جستجوی گلچین گشت
مدارک مورد نیاز ارز مسافرتی
بسیارند مسافرانی که برای دریافت ارز مسافرتی به شعب بانک های عامل در سراسر کشور مراجعه می کنند، اما مدارک مورد نیاز را جهت تشکیل پرونده و دریافت ارز با خود به همراه نمی برند و همین امر، سبب می شود تا در صدور حواله ارزی، کارشان به تاخیر بیفتد. از همین رو در این مقاله به معرفی مشخصات و شرایط تهیه ارز و همچنین مدارک مورد نیاز برای تهیه ارز میپردازیم . [(img)|1026558897341001B]
جستجوی گلچین گشت
کشورهای اروپایی بدون ویزا
بر خلاف تصور عمومی برای سفر به سراسر دنیا همیشه به ویزای شینگن نیاز نخواهید داشت و کشورهایی هستند که ویزای خودشان را دارند و سختگیری کمتری نسبت به خاذ ویزای شینگن دارند. ولی در حوژه اروپا بسیاری از کشورهای اروپایی هستند که با پاسپورت ایرانی میتوان بدون ویزا به آنها سفر کرد که در ادامه به معرفی این کشور ها میپردازیم .
جستجوی گلچین گشت

Copyright © 2014 golchingasht.com All rights reserved

طراحی سایت آژانس مسافرتی و بهینه سازی توسط بیسیس فلای